Tuesday, February 8, 2011

( ARTIS ) gambar keluarga ZIANA ZAIN yang sihat dan ceria

dah lah cantik, menawan pandai jaga kecantikan , kejelitaan yang terserlah walau dah masuk angka yang ditakuti wanita 40 an tu....ehem ehem tapi tetap lansingkan mesti bahagia sangat-sangat bersama abang pramugara tercinta kan

dah 4 kot anak dia ni 2 orang bujang dah,....lagi 2 orang kembar sepasang lelaki perempuan...
bestnya dapat anak kembar..ada tak tips-tips nak dapatkan anak kembar??

 haaaaaaa dah tau dah rahsia ZIANA ZAIN mengekalkan kejelitaannya mestilah bermula dengan kesihatan kan?? 

kesihatan mesti bermula dari apa yang kita makan......makanan pulak mesti dimasukkan di mulut tapi apa anggota badan yang memasukkan makanan ke dalam mulut??

tak kira lah camne cara korang makan.....kesihatan bermula dari tangan kita....kalau tak basuh tangan, semua virus, bakteria malaun2 semua melekat kat tangan.  dah lah melekat kat tangan tak reti-reti nak basuh tangan sebelum makan???

tengok lah macam diva malaysia ni kak ziana zain dia mengamalkan membasuh tangan dengan sabun ANTABAX siap jadi duta lagi.  korang ada?? aku pon tak de hahahahahaha

ok apa-apa pun produk ANTABAX ni halal diperakui oleh JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM) san mengandungi Vitamin C, E, B3Ndan B6 yang dapat melembut dan melembapkan kulit dah tentu lah dapat membasmi kuman berbahaya...

patutlah ziana zain dan keluarganya bahagia , ceria sentiasa .....pakai sabun ANTABAX rupanya...  aku nak bertukarlah ke produk ni...sekarang gak aku pergi pasar, supermarket cari sabun ni....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...