Saturday, October 8, 2011

Saya Suka Yang Besar

Tajuk di atas , nampak macam seram sejuk aje !



Memanglah saya suka yang besar.  Yang besar banyak kelebihannya.  Contoh Adidas yang besar ni.  Besar sangat kan ?  Adidas di Klagernfurt.  Sebab Adidas ni besar, macam-macam pilihan saya dapat dan beli ikut cita rasa dengan harga yang berpatutan.    
Adidas, Klagernfurt


Saya beli 2 pasang .  1 selipar 1 kasut.  hanya 49.90 sahaja.  Bukan Ringgit Malaysia 49.90 tapi Euro49.90.  Kasut yang tak pernah jumpa di Malaysia.  Ok lah tu saya suka yang besar.  Sebab ianya banyak pilihan, boleh bandingkan harga, pelbagai design, pelbagai saiz, nak parking pun senang. 



Ruang parking yang luas dan paling penting free







Peluk ketat-ketat beg kasutku .





5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...