Wednesday, July 20, 2011

Memang tak mengantuk ahhh !!!

Siapa kata memandu jarak jauh mengantuk??  Aku tak tahu lah mengantuk ke tidak sebab aku selalu duduk di bahagian sebelah pemandu je.   Dari Perlis ke Johor Bahru guna PLUS .... jauh tapi syok la dapat melintasi pelbagai negeri lalu PLUS.  Dari Perlis, Kedah, Penang, Perak, Selangor, Melaka, Negeri Sembilan dan Johor Bahru.  Tapi gambar yang aku snap, Singboard DIGI yang mewakili negeri tertentu.

                           Negeri Perak Darul Ridzuan ( maskot DIGI bersama Labu Sayong)

                                             Kuala Lumpur (maskot DIGI diatas KLCC)

                               Negeri Sembilan ( maskot DIGI dan rumah Minangkabau)

                                           Negeri Melaka (maskot DIGI dan beca)


                                         Negeri Johor (maskot DIGI dan kuda kepang)

Signboard ni aku ambil pada tahun 2009.  Baru-baru ni (2011) aku lalu PLUS, sebiji signboard DIGI pun aku tak nampak.  Lepas ni boleh lah CELCOM , MAXIS buat macam ni.  Baru tak mengantuk memandu dari Utara sampai Selatan sebab tak sabar nak tangkap gambar.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...