Saturday, January 26, 2013

Jom cara mudah beli tiket wayang, senangnya!

Tak payah beratur panjang nak beli tengok wayang. Tak payah bediri lama lama di depan kaunter box office panggung wayang nak tengok list filem waktu dan hall di skrin.

Mudah je caranya. Saya guna aplikasi GSC cinema yang didownload di android market.

LANGKAH 1. download aplikasi




LANGKAH 2. pastikan ada aplikasi masuk di ruangan download



LANGKAH 3. Bukak aplikasi GSC cinema



Langkah 4. Pilih nak tengok di wayang mana



Langkah 5. Pilih waktu movie. Nak tengok mana.



Langkah 6. Pilih berapa orang nak tengok movie



Langkah 7. Isi detail peribadi nama, email, no. henpon, no.IC




Langkah 8. Pilih seat. Nak duduk di mana.




Langkah 9. Pilih cara bayaran samada guna Maybank2u, paypal atau RHB. Saya pilih bank pilihan saya iaitu RHB.








Langkah 10. Setelah transaksi berjaya. Paparan skrin di aplikasi GSC cinemas akan keluar seperti imej di bawah. Tiada tiket yang diperlukan/paperless dan hanya perlu scan barcode yang di beri di steward atau pintu checkin cinema.




So. saya dah berjaya beli tiket bagi movie HANSEL AND GRATEL : WITCH HUNTER. Cerita ini dikhabarkan BOX OFFICE dan ranking no.1 di cinema. OK kawan kawan nanti dah tengok movie ni saya akan kasi update 1 sinopsis. chow see ya! :-)

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. boleh tahu kalau guna tgv macam mana pulak? Dan kalau untuk pay takada RHB macam mana? Guna CIMB CLICKS boleh ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...