Saturday, October 8, 2011

Malam tadi mimpi Hanis Zalikha


Hanis Zalikha




Siapa yang tak kenal dengan Blogger cantik manis, rupawan si Hanis Zalikha.  Malam tadi termimpi dia.  Auwww. Nasib baik aku ni perempuan dan lebih tua dari dia kan?  

Punca utama mimpi dia sebab jengah blog dia dan tengok entri dia pasal collagen dust tu.  Aku ni memang pantang ada orang promote momot bagai.  Memang terasa nak beli aje.  Tengok pulak muka Hanis Zalikha yang cantik manis tu.  Kalau dia jadi jurucakap produk Collogen tu komfim nenek-nenek pun nak beli.  

Dia cakap kat blog dia Collogen tu dari France. Yang kelakarnya, dalam mimpi aku pergi beli di Farmasi kat Kelantan.  Lepastu collagen tu dah di repacking semula.  Mana lah aku nak percaya fasal collagen tu beli di Kelantan pulak tu.  Itu mimpi aje lah.

Apa-apa pun mimpi tetap mimpi.  Mimpi mainan tidur.





3 comments:

  1. nasib baik yang mimpi ni perempuan jugak :-)

    ReplyDelete
  2. lol. ade bace jgk psl colagen tuh.. klu beli sile promote pd kami pulak ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...