Tuesday, January 17, 2012

Azwan Ali ditahan Polis ugut Bunuh dan bakar adiknya, Ummi Hafilda

Azwan Ali  (Sumber:Google)


Setelah digelar bapok tua oleh sebilangan manusia sebab dia mengutuk Tun Mahathir di laman twitter. Kini dia buat perangai lagi dengan post untuk " bunuh dan bakar adiknya, Ummi Hafilda".  Cakap banyak pun tak guna.  Jom layan sedutan dari akhbar Utusan Malaysia.http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri


KUALA LUMPUR 17 Jan.- Polis menahan bekas pengacara televisyen, Azwan Ali bagi membantu siasatan berhubung dakwaan ugutan jenayah yang dipercayai dilakukan terhadap adiknya, Ummi Hafilda Ali, pada Jumaat lalu.
Ummi Hafilda yang membuat laporan polis di Taman Tun Dr. Ismail (TTDI) mendakwa Azwan membuat ugutan untuk membunuh dan membakarnya melalui laman sembang Twitter, bulan lalu.

Berdasarkan keterangan yang diambil daripada Azwan pada hari sama, beliau mendakwa ugutan itu dibuat atas arahan abangnya, Azmin Ali.  Pihak polis juga turut memanggil beberapa individu lain antaranya Azmin, isteri beliau, Shamsidar Tahrin dan ibu mereka bagi membantu siasatan.

Polis turut merampas 2 buah telefon bimbit miliknya bagi membantu siasatan.

P/S :  Ingatkan nak buat link di Utusan Malaysia dalam ruangan Dalam Negeri.  Tapi Utusan Online ni tak ada pulak link yang diberi.    Apa-apalah ko Azwan asalkan kau bahagia.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...