Wednesday, July 20, 2011

MAKAN DI BALAI POLIS ???

Aku bukan seorang anggota polis... jauh sekali pegawai polis.  Tapi yang aku boleh kongsi dan berbangga dan tak  semua orang ada pengalaman macam aku ialah makan di Ibu Pejabat Daerah (IPD) atas pinggan yang ada lambang polis lagi !!

Komfim tak semua boleh dapat peluang macam ni !!  tapi aku dapat peluang macam ni, so boleh lah di jadikan salah satu pengalaman hidup dan kongsi keterujaan.

Pinggan mangkuk macam ni memang aku tak dapat beli.  Bukan tak ada duit nak beli tapi tak ada jual di mana-mana kan??  -Menu masa hari ni mee rebus-



                                                         Kita minum dulu !!!

Apa-apa pun masa makan kat IPD, aku duduk semeja dengan Timbalan Ketua Polis Daerah (TKPD).
Memang peramah lah dia tu, sampai kelu seribu bahasa tak tahu nak bercakap apa.  Anak sulung dia pun sebaya dengan aku, anggap macam ayah je .

Layanan yang diberi memang tip top ala-ala makan di hotel 5 star.  Apa pun memang terbaek !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...