Friday, May 18, 2012

Keputusan Semakan Pertukaran Guru Secara Online

Bagi guru-guru yang memohon pindah. Ini lah masa yang dinantikan. Untuk cek keputusan secara online samada dapat pindah atau tidak.


Pertama sekali pergi ke laman web pertukaran guru KLIK SINI 

PAPARAN SKRIN e-GTukar seperti di bawah.Klik di bahagian DAFTAR MASUK




  Paparan Skrin di bawah.  Isi kan segala maklumat yang diperlukan.  Lepas isi Tekan Simpan


Paparan Skrin seterusnya setelah step ke 2.  Maklumat telah disimpan.
Masuk ke LALUAN MASUK isikan :
1.id pengguna
2. kata laluan
3. No kad pengenalan





 Seterusnya paparan skrin di bawah.  Klik di bahagian SEMAKAN PERMOHONAN





Paparan Skrin dibawah akan memberitahu samada berjaya pindah atau tidak.

Result pindah saya TAHNIAH ! Permohonan Pertukaran anda telah diluluskan.

SELAMAT MENCUBA !



P/S : Alhamdulillah saya berjaya pindah.  Saya yakin dengan keputusan ini dan duduk bersama suami tercinta.  No more duduk dengan emak lagi.  Saya percaya suami yang menaggung saya dan tanggungjawab sebagai suami isteri akan digalas sebaik mungkin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...