Sunday, October 9, 2011

Segmen: Bloglist cutie mutie

Memadangkan saya masih lagi mentah dan newbie yang masih merah-merah pink lagi macam bayi belum tanggal pusat lagi.  Jadi saya pun cari lah peluang-peluang keemasan dan keberlianan untuk dapatkan lebih ramai pelawat dan pengikut setia.

Ada lah satu blog ni saya jengah-jengah ..Wah ! Blog ini cantik sekali sesedap namanya blogsigadis92 .  Ish cakap banyak pun tak guna lah !  Setelah dilawat, digodeh-godeh, dibaca, dikomen.  Saya senaraikan sejuta point yang menarik tentang blog sis92 ni.  Tapi dia nak 5 aja.   Kena patuh arahan 5 aja lah seperti dibawah :

1.  Sebab blog sis92 , istimewa kerana ada stokin pink yang comel
2. Stokinnya dah comel tapi tak berbau langsung.  Heheheh jangan marah Sis92
3. Penulisan dari blog Sis92 tersusun, sopan santun dan terbayang-bayang kecomelan reaksi wajahnya berkata-kata
4. Ada tempat nak potpet - potpet (Shout mix chat widget)
5. Idea yang bernas dan terkini (no wonder kan UITM bukan budak Sekolah Kebangsaan)


Ok dah bagi 5 point yang semestinya pujian ikhlas dari hati yang suci lagi murni.  Sebenarnya nak bagi lapan juta lemon point , tapi kena ikut terma dan syarat dari Segmen: Bloglist cutie mutie lah.  Tak nak cakap banyak now ...pergi jauh-jauh ke blog Sis92 ni.    Ketuk pintu rumah dia ramai-ramai.  Hehehee




12 comments:

  1. terima kasih kerana singgah, komen dan follow blog saya.

    saya nak dengar ct cakap, tapi x dpt sebab videonya clash dengan suara latar blog ini ..!

    ReplyDelete
  2. hai dear , welcome to blogger , sory lamabt jenguk , jgn mrh ye dear..

    moga kamu sihat2 shja dear..

    hugs ,
    qlah .

    ReplyDelete
  3. al-lavendari...oh napa tak pause je spenyanyi tu kat bawah tu...

    ReplyDelete
  4. sis92... 25 orang semua dapat adiah ek ? heheh

    ReplyDelete
  5. awk! kite punye blog tak best ke... cite laa pasal goblog kite pulak walaupun tak best.. hihi..

    ReplyDelete
  6. Nak masuk bloglist buat entry ke?..all the best k :)

    Berminat bertukar link dgn saya? percuma je...suka sama suka je

    ReplyDelete
  7. dear..ni segmen bukan contest
    sorry klu buat contest nt sis bg hadiah gempak haha :0

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...