Monday, January 16, 2012

(Kisah Masyarakat) Kasihan Cikgu ini nak kena sembelih

Siti Muniroh dan anaknya berusia sembilan bulan

Kerjaya yang baik tidak menjamin sesorang mendapat pasangan atau suami yang baik.  Kasihan cikgu ini mendapat suami penagih dadah dan pernah diugut untuk disembelih !  Suaminya juga panas baran, suka berhalusinasi dan kuat cemburu. 

Petikah Akhbar Berita Harian


Kini, dia sudah nekad lari dari Lahad Datu ke Alor Setar (rumah keluarganya) bersama anak lelaki berusia 9 bulan kerana dah tak sanggup bersuamikan seorang penangih dadah, panas baran dan cemburu.

So kepada sesiapa diluar sana sila periksa bakal suami anda sebaik-baiknya.  Mungkin sebelum kahwin perwatakannya berbeza, tetapi setelah berumahtangga dadah sudah menjadi makanannya.  Cerita cikgu ini boleh diambil contoh :

Petikan akhbar (ambil gambar je panjang tu kalau nak taip)

Bagai sudah jatuh ditimpa tangga apabila dia ke Pejabat Pelajaran Daerah untuk pertukaran malah pegawai tersebut mengeluarkan kata-kata yang kurang enak iaitu "bukan masalah anda saja yang perlu saya selesaikan"
            

Harap-harap perkaran macam ni dijauhkan dari saya dan orang diluar sana. Cerita ini patut dijadikan iktibar kepada wanita, isteri, gadis, tunang, di luar sana ...... Oh takut nye !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...